sobota, 23 listopada 2013

Parę wspomnień, czyli "co ja zrobiłem, że w wakacje wyjechałem". Belgia 2013 :)

    Po kilku, a nawet kilkudziesięciu dniach nieobecności powracam. Dziękuję wszystkim, którzy obserwują i regularnie sprawdzają, czy nie pojawiło się coś nowego - wiem, że tacy są. ;) Internet nie zawsze kłamie!

    Dzisiaj będzie troszkę nietypowo, troszkę inaczej...

    Wakacje to dla każdego czas odpoczynku, relaksu, czas beztroski i cudownego nicnierobienia. Guzik prawda! My, dzielna młodzież musimy pracować! Taki los... Ale czy tak naprawdę to była praca, czy... ściemnianie? Z jednej strony ciężka praca, ale z drugiej tyle wspaniałych ludzi, tyle rozmów, tyle picia taniego wina z Colruyta i tyle ściemy następnego dnia, żeby nikt nie zauważył, że Kac Morderca daje po garach.
Tyle oglądania wieczorami filmów, od komedii, przez dokumentalne, aż do niezłych horrorów... Chociaż dla niektórych oglądanie horrorów nie kończyło się dobrze zwłaszcza, że domek miał dodatkowego, niewidzialnego lokatora... ;)
Tyle wspólnych spacerów, wspólnego gotowania...
Tyle radości, chociaż nie zabrakło też rozterek i "cichych dni"...

    Ale przyznajcie, nie było źle! Razem można wiele! :)

    Dzisiaj nietypowo, bo zamiast zdjęć pojawi się filmik. Głównie nie zajmuje się filmikami, to tylko tak w ramach "wolnej chwili", którą w końcu udało mi się znaleźć i zrealizować to, co kiedyś już Wam obiecałam. Jak zwykle Żanet działa z opóźnieniem - wybaczcie, czas leci nieubłagalnie i nie zawsze potrafię zrobić w odpowiednim czasie to, co zaplanowałam. Ok, możecie powiedzieć, że jestem od dupy strony zorganizowana. Nie pogniewam się. ;)

    Na koniec mojego (jakże wyjątkowo długiego!) wpisu, dla bardziej zainteresowanych: co to są kokony wczasowe, jak wygląda ostatni dzień pracy w sadach i dlaczego oczekiwanie na truskawkę może być dość długie i czasami męczące... polecam odwiedzenie kanału na youtube jednego z tych odważnych! Mariusz (zwany Studentem, czy też Mecenasem) chętnie Wam opowie o Borgloon, jego wadach i zaletach. :)
Filmiki znajdziecie tutaj : KLIK
Jednocześnie zapraszam na fanpage na facebooku, Mariusznewstv: KLIK

Zapraszamy na senase! :)



1 komentarz: